Post by orthehampmiba on Feb 11, 2022 5:32:05 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Sizzle: Master Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Sizzle: Master Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator sleutels ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Sizzle: Master Chef 2022 version ▞▞▞
Geweldige Grapic's! Leuk en uitdagend! Ik ben dol op kookspelletjes.
Geweldig spel vind dit echt leuk
Zeer goed spel. Maar na India is het alsof de volgende wereld binnenkort komt. Wanneer komt die nieuwe wereld?
Tot nu toe zo goed maar later weet ik het niet zal zeggen niet genoeg klant of niet genoeg diamant dus kan niet meer spelen
Ik hou van koken, het spel is zo leuk
Geweldig spel bedankt voor het geweldige werk met covid-19 jullie zijn zo nodig nogmaals bedankt ga zo door
Waarom ik 2 sterren geef omdat we na het spelen dat zullen winnen We kunnen niet op doorgaan
Cooking Sizzle: Master Chef Simulación fjib
Zeer goede dame, ik speel het. het is zo verslavend, maar het enige probleem is dat als je doorgaat naar niveau 8 het zo moeilijk wordt. Anders een goede game ga zo door ontwikkelaar
Dit spel rockt
Het is goed, maar de levels zijn te moeilijk...
Te veel reclame...
Nvt
Je kunt op geen enkele manier de croissants maken en dat snelle spel is niet leuk, het is stressvol
Het is oke beweegt nogal langzaam koken
Briljant vind het geweldig geweldige graphics en een uitstekende game
Wat is er met de personages die zo langzaam lopen en naar de andere kant van het scherm lopen voordat ze me hun verzoek laten zien? Als je het opnieuw moet proberen, heb je 2 seconden om het te doen voordat de tijd verstrijkt vanwege de langzaam lopende karakters. Iemand heeft dit spel met opzet verpest. Kun je geen spel maken dat niet getimed is? SMH.
Het is leuk, ik hou ervan
U moet de reeks klanten vertragen en in de getimede klanten zouden er geen getimede moeten zijn
Ik ben dol op allerlei soorten kookspellen, maak er in de toekomst meer van, bedankt makers voor al je harde werk.
Was oké, maar als je wilt dat ik 14 klanten bedien, doe dat dan niet. Stuur er slechts 13 in die vals spelen bij het de-installeren
Dit was zo'n fantastisch spel in lockdown, ik speel heel goed en mijn familie ook, want toen we niveaus wonnen, was dat niveau na niveau nauwelijks. Het was dus een fantastisch spel. Bedankt🙏.
te veel glitches, ze bedriegen je met edelstenen en wanneer je in het spel bent waarin je harten verzamelt, bedriegen ze je daarmee om ik iedereen te raken voordat het hart verdween en zei dat ik er maar een deel van deed ik had 140 harten de volgende beurt het ging naar 40, het begon goed te worden en toen ging het bergafwaarts?
Ik ben dol op dit kookspel
Dit spel is geweldig
Het is een goed spel als je gewoon tijd doorbrengt.
Cool spel
Tot nu toe leuk... de graphics... Ik val op alles met ontbijtmenu's... gebak en bakkerijproducten zijn kleurrijk... soms moet ik het spel verlaten om uit advertenties te komen
Bubble Shooter Puzles tki
Waarom duurt het zo lang om te downloaden download alsjeblieft snel de temperatuur van mijn telefoon is hoog en ik heb ook een probleem dat het te lang duurt om te downloaden
Als je het geld niet hebt 💰 om extra munten te kopen, dan zit je vast.niet eerlijke mensen
Cooking Sizzle: Master Chef Simulation mwiw
Niet zo goed maar gemiddeld Niet slecht
Joe mpp boi a game leuk mr ik kn tot level 7 spelen en nirt verder wat voor ka is dat 🤬🤬
Super leuk spel
Ik hou van deze game, dat is alles wat je nu wilt over deze game, alsjeblieft installeer deze game alsjeblieft
Leuke app maar ik hou niet zo van m
Ok, nog een geweldige game van het spel, ga zo door met het GEWELDIGE werk jullie zijn allemaal geweldig de graphics zijn zo geweldig en zien er erg cool uit de besturing zijn je vingers of je stylist de stylist die ik veel gebruik het is veel sneller dan mijn vingers dit spel is geweldig voor alle leeftijden dat is als je van koken houdt zoals ik, veel plezier PRETTIGE KERSTMIS VOOR ALLEN EN EEN GEWELDIG EN VEILIG NIEUWJAAR EN SPEEL SPEEL IK HOOP DAT JULLIE ALLEMAAL NIEUWE SPELLEN IN HET NIEUWJAAR BLIJVEN BLIJVEN KUNNEN NIET WACHTEN OM SIGN KATHY TE SPELEN
Maar moeilijk
het spel is leuk, maar er zijn niet genoeg advertenties om diamanten mee te krijgen en als ik een cadeau van mijn klanten krijg, klik ik erop, maar er is geen advertentie die verschijnt, dus ik kan mijn cadeau niet claimen van mijn klanten, corrigeer dit alstublieft
erg leuk spel je moet snel zijn leuk
Het is zo cool. Voeg meer inhoud toe! Dit spel ontspant me zo veel! Bedankt voor het ontwikkelen van dit spel! Ik hoop dat je meer games ontwikkelt die ik kan spelen. Dank u!
Ik heb echt veel plezier met het spelen van dit spel. De levels zijn geweldig en de graphics zijn briljant. Ik zal dit spel aanbevelen aan mijn vrienden omdat ze ook graag kookspelletjes spelen. Je zou een coffeeshopniveau kunnen hebben waar je verschillende soorten koffie maakt en toast en ontbijt hebt om je klanten te bedienen